Sunday, December 7, 2008

Shita Machi tour

Today our secretary dressed up in a kimono and took me for a tour around Shita Machi (old town). Here are some photos (since you insist on seeing me).

Shimao san and me in front of a handkerchief shop. We also went to a traditional Japanese paper shop.


Lunch in a soba restaurant. On the photo you can see the cold one, which looks like noodles, and hot one, which is in a soup. Later on we also went to a cafe for a sweet potato cake.


Toori (door), Nezu-jinja shrine. Of course we also prayed and bought fortune tellers - I got second best out of 5 possible fortunes. I finally also bought "lucky charms" which I was resisting until now.

We went to a cat cafe. Basically a shop where they sell souvenirs with cats in 1001 different forms. You can also have a drink with cats sitting in your lap.

15 comments:

Unknown said...

That's a good marketing move - having cats for lease. A friend of mine would love this place for sure.

marjetatursic said...

Lepo je tud tebe videt na kasni slikci. Izgledas super!Po nasmehu sodec si prezivela cudivit dan.

Tina said...

They have many cat souvenirs, which they keep for luck. If the cat has the left arm up, it means "bring money to my life", if the right, "bring people to my life". Or maybe I mixed the arms. I received two mini-cats for a gift, each with one arm up, and I keep them in my wallet now.

Every day in Japan makes me believe more in lucky charms and things like that.

Ninc: I know a friend of mine who would love that, too!

Marjeta: Prav imas - in vsak dan tu je cudovit, zato je moj nasmeh tu vedno tak! Se sama sebe presenecam. Ne vem zakaj se mi zdi, da bi morala biti bolj nesrecna.

marjetatursic said...

Prav je, da si vesela in srečna. Vsak si želi bit takšen, zato s tem ni nič narobe. Kar še naprej bodi nasmejana in uživaj! LP

Unknown said...

Tina!
Sem si vzela čas in pregledala tvoje fotografije z Japonske.
"Fotografirati pomeni uravnavati um, oko in srce na isto os". Tebi to definitivno uspeva!

Naj ti bo vsak dan tako sončen, kot je današnji (pri nas). Lepo te pozdravlja soseda Darja!

Tom said...

ahhh thats so cool! why don't they have that in london? did you have a cat? did you take pictures of the cats??

Unknown said...

Ja, Tina, Marjeta ima prav - ti se samo smejčkaj.
LPn

Anonymous said...

Ua, Tina, prou luškana si. Fajn, da pokažeš še kakšno slikco, k si ti gor. Lupčka,
Iva

milton said...

Tudi midva navijava za še kakšno fotografijo na kateri si nasmejana.

Boza said...

No, zdaj pa še vidimo kako luškan plašček si kupila.

Pika said...

Sedaj smo že toliko zvedeli o japonski , da bo res treba enkrat tja, že prepričujem Braneta !

Tina said...

Uaaa, Darja, lepo pozdravljena! Kaksno lepo presenecenje. Pozdrav na Pescenek!

Tom: If I go again, I will take photos, I promise :)

Pika: Ja, nujno... tudi jaz bi sla kar z vama!

Marjeta, Ninc, Iva, oci, mami: Vec nasmehov v naslednjem postu. :) ali ^_^ po japonsko.

Unknown said...

Tina, res te je lepo videt. Ali ti tudi tako sediš na tleh, kadar skupaj jeste, tako kot ta Japonec? Jaz bi bila že po dveh minutah vsa zvezana in polomljena. Od zdaj naprej se bom drugače podpisovala, da boš vedela katera Breda ti piše, insicer: teta Breda. Čao, čao in uŽivaj še naprej.

Tina said...

Ja, tudi jaz tako sedim na tleh, kadar gremo v tako restavracijo. Ja, vcasih je neudobno sedet na tleh, sploh zdaj ko so mi vse kavbojke pretesne. Ampak meni so take restavracije ful vsec, nekaj posebnega, tradicionalno. Oni imajo doma v vecini primerov se mi zdi take mize. Sicer pa gremo mi jest veckrat za navadno mizo. Stolcki so pa veckrat bolj mini.

Prvih stirikrat sem sedela po tursko, dokler ni sel z nami na kosilo en nov, ki mi je razlozil, da je po tursko samo za moske!!! Zenska poza je ali klece (da sedis na gleznjih) ali pa da se vsedes na eno stran na tle, noge pa imas obe pokrcei in stopala na isti strani. Jaz pa kot moski, halo!!

milton said...

Še veliko se boš morala naučiti. A kaj, ko ti bo pa časa zmanjkalo.