Friday, December 12, 2008

Offline until 28th Dec

Thanks for reading and have a nice Christmas!

11 comments:

Boza said...

Bomo vseeno gledali, če se bo kaj prikazalo tudi vmes.

Anonymous said...

Saj tudi ti zaslužiš počitnice - a: we want more!Bom gledala tudi jaz, če je kaj novega. Sicer se pa lepo, lepo imej. Če pa le imaš čas, se kaj javi, vsaj malo.
Lp

milton said...

Lepo se imej na počitnicah!

Unknown said...

Uživaj, dekle :)

Unknown said...

Hojli!
Ne vem, kdaj boš prišla do kakšnega računalnika, vendar se ti moram zahvalit za japonske dobrote, ki smo jih bili deležni včeraj po savni. Enim je bilo bolj všeč slano, enim pa bolj sladko pecivo. No, meni je itak zmeraj vse všeč in mi je bilo vse fino, tudi tiste suhe ribe, oziroma kalamari, so se kar lepo čikali. Torej, hvala in uživaj še malo kot turistka.
Teta Breda

Unknown said...

Se ti bom kar tu zahvalila za japonske piškotke. Zares sem bila presenečena in obenem zelo vesela.

Tina, uživaj!
Želim ti srečo, kjerkoli te bo vodila pot, predvsem pa veliko iskrenih prijateljev na tej poti.
LP Darja

Unknown said...

Hvala za mini pande. Res si me presenetila - sem se kar raznežila :)
Odpočij si*

ambro said...

Dobro izkoristi počitnice in uživaj, mi pa bomo nestrpno pričakovali tvoje javljanje.

ambro said...

Lepo se imej in uživaj na počitnicah, mi pa bomo pričakovali naslednjih novic.

ambro said...

Dobro izkoristi počitnice in uživaj, mi pa bomo nestrpno pričakovali tvoje javljanje.

Anonymous said...

Tina,
lepo praznovanje novega leta ti želim in se veselim, ko pridemo domov, brati tvoje nadaljevanje.
Lep pozdrav.